ShopBlogCart - Tema Percuma Kedai On Line Blogger+Shopping Cart

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Update Feb 2013 - Upgrade terkini tema blogshop boleh diperoleh tidak lama lagi. Lebih mesra pemasangan kerana kemaskini perubahan sistem dashboard, template dan layout blogger.  Jika mempunyai masalah sila hantar PM ke kami ataupun rujuk ruang komen untuk langkah2 tambahan.  Selamat mencuba.   Eksklusif di irsah blog kali ini kami menampilkan sebuah tema percuma yang boleh dimuat-turun dan memasang di platform blogger/blogspot untuk kedai profesional on line anda, Pemasangan jenis plug and play dengan sedikit modifikasi khusus unutk kaum hawa dan adam yang ingin memulakan kedai on line pertama secara profesional dalam 20 minit sahaja. Tema ini pada aasnya dibangunkan oleh rakan-rakan kami di Bloggermints.Com dengan kerjasama pembina javascript Simplecart.Com bagi membolehkan blogger memiliki sebuah laman blog berintegrasi secara automatik dengan sistem "Add to Cart", sama seperti laman pembelian on-line komersil yang lain. Dengan menggunakan posting anda, anda bo
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...