Tips SEO Mudah Hari Ini – PENGGUNAAN PERKATAAN BER-BOLD.

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Disini kami ingin kongsikan satu lagi panduan SEO yang mudah iaitu penggunaan susunan perkataan ber-bold dan tulisan huruf besar. Terlebih dahulu tahniah kepada Manchester City diatas kejayaan merangkul takhta Liga Barclays dan kemenangan Arsenal. Cuma ‘bad luck’ kepada Manchester United kerana tidak merangkul apa2 pingat atau gelaran bagi musim kali ini. Tahniah juga kepada kelab dimiliki tycoon Malaysia tuh yang masih kekal di Liga Perdana Barclays pada musim akan datang. Berbalik kepada tips mudah dan panduan SEO tersebut , ujian kami telah menunjukkan bagaimana langkah mudah ini dapat ‘pengiktirafan’ dan digemari oleh robot2 pencarian (indexing). Apabila anda ingin memulakan sesuatu perenggan, pastikan anda bold=kan ayat pertama bagi permulaan perenggan tersebut. Pastikan juga ayat pertama setiap perenggan tidak mempunyai persamaan atau berulang dengan perenggan yang berikutnya. Pastikan olahan dan susunan ayat mempunyai maksud yang hampir persamaan tetapi dengan struktur
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...