1ST Giveaways BudakFelda.Com : Disiasat Alexa Pun Lumayan

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Blog BudakFelda kena siasat? Give Away pertama akan ditarik Alexa? Siasatan menyeluruh pertama akan dijalankan? Apa yang telah belaku? Blog BudakFelda dot Com sedang membuat siasatan bagaimana untuk menurunkan ranking di Alexa pada kedudukan terbaik. Yea. Trafik rank. Kerana pada beliau, ranking Alexa banyak memainkan peranan terutamanya ingin menjadi blogger yang cenderung untuk memperoleh job advertising dan sponsor posts. Memang itulah antara kriteria yang dilihat oleh bakal-bakal advertiser bagi memilih blog yang sesuai untuk diletakkan iklan berbayar mahupun dibayar untuk membuat sponsor post. Lumayan ke? Jika rajin dan berjaya market-kan diri, sudah tentu lumayan dan berbaloi. Update: 24/09/2012 Giveaway pertama BudakFelda telahpun melabuhkan tirainya.  Namun begitu segala penerangan boleh digunakan pakai sepanjang masa ataupun sehingga mengikut aturan laman Alexa yang dikeluarkan, tanpa sebarang syarat oleh pihak Irsah Indesign mahupun pihak BudakFelda. Jika anda t
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...