Eyriqazz Vs Denaihati - Sudah Kena Spam

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Salam warga enterprise. Eyriqazz Vs Denaihati sudah kena Spam serta dalam pehatian Google dan penama diatas? Semakan Google Sniplets oleh Google Webmaster Tools telah mengesan Mark Up Code untuk laman http://blog.irsah.com yang juga salah seorang kontestan cabaran Eyriqazz Vs Denaihati Google Malaysia, menjadi pemerhatian pula penama yang ditandakan.

Kenapa? Kami tengah menyemak dari mana datangnya penama tersebut dan melalui links mana. Setahu kami, setelah diperiksa luar dan dalam Irsah Blog, tidak ada satupun nama berkenaan ditulis secara penuh oleh moderators kami sama ada dalam bentuk mark up mahupun links. (hmmmm)

Eyriqazz Vs Denaihati tercabar luar negeri - Google Search Malaysia, Google Eyriqazz vs Denaihati, Eyriqazz Vs Denaihati cabaran, Eyriqazz Vs Denaihati seo, Eyriqazz Vs Denaihati masih relevan, Eyriqazz Vs Denaihati dicabar, Eyriqazz Vs Denaihati mencabar, Eyriqazz Vs Denaihati sudah kena

Adakah kerana artikel ini: http://blog.irsah.com/2012/07/maltechpro-1-malaysia-pad-skandal-atau.html

Ataupun artikel ini: http://blog.irsah.com/2012/07/eyriqazz-vs-denaihati.html - memakai pakaian Senator?

Mahupun artikel ini: http://blog.irsah.com/2012/05/1-malaysia-pad-sah-bukan-harga-rm999.html

Mungkin juga carian laman Google Search ini Skandal MaltechPro

Kemungkinan juga kerana hasil carian ini: Skandal 1Malaysia

Apa pun, kami dalam usaha pembaikan demi cabaran Eyriqazz Vs Denahati untuk memastikan kemeriahan kontes ini sehingga ke hujung nyawa Blog..

Pandangan dan pendapat anda sangat lah dihargai demi kemajuan kontes Eyriqazz Vs Denaihati. Terima Kasih..

Update 0822AM 02/08/2012 - Salah satu dari spam yang menggunakan penama diatas telah dikesan dan dihapuskan. IP address seperti biasa, tidak diketahui. Whois record: Nil. Tinggal satu lagi yang belum dapat dibaiki seperti tertera diatas. (ada dua breach menggunakan penama tersebut)
Eyriqazz vs Denaihati Google Malaysia SEO
Reviewed by Irsah Imihar on Aug 02 2012
Rating: 4
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!