Eyriqazz Vs Denaihati : Selamat Hari Raya

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Sudah 2 minggu Eyriqazz vs Denaihati Selamat berpuasa dan akan tiba Hari Raya pula. Kontes SEO tercabar luar negeri pun melalui ranjau yang penuh berliku. Disangka panas, rupanya hujan ditengah hari. Dalam kesibukan menyediakan kertas kerja, lukisan teknikal dan lukisan 3 dimensi untuk rakan niaga Irsah Indesign, tiba masa untuk upload posting untuk Irsah Blog, terasa lain macam pula. Ingatkan line internet rosak, atau yang lain. Maklumlah line DIGI ini paling terpower di kawasan KL dan mobile lagi. Turbo 4G katakan. Berat tak berat blog ini, sampaikan untuk di-indeks pun mengambil masa berhari-hari. Siapa yang tidak confious dan tension. Kalau betul sebab line internet, blog dan domain lain milik kami, tidak ada perubahan pula, kenapa blog ini menjadi mangsa keadaan . Tetapi takda la seberat blog sahabat pena seorang kami satu ketika dahulu, kalau tak silap Titan namanya . Lama juga beliau tidak singgah tanya khabar, rasanya sibuk berentap dengan Mikael sebab ingin merampas Ain
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...