Tender Sebutharga Online - Masihkah Relevan?

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Salam Satu Enterprise. Alhamdullillah, dalam tempoh kesuraman kontrak kerja dan tender (kerajaan), Assosiates kami berjaya memperoleh kontrak kerja melalui sistem atas talian EPerolehan Kementerian Kewangan (MOF) bagi bulan Julai 2012 ini. Kontrak, hasil dari tender dan sebutharga, yang telah dianugerahkan oleh kerajaan melalui sistem eperolehan baru-baru ini merupakan kontrak ke 4 bagi tahun 2012 Associates dan Alliance kami dan nilai kontrak keseluruhan mencecah hampir 7 digit Ringgit Malayisa. Pencapaian meningkat hapir 45% dari tahun 2011. Umum mengetahui, kerajaan melalui Kementerian Kewangan Malaysia dan sistem tender dan sebutharga atas talian EPerolehan, membuka peluang kepada kontraktor-kontraktor (syarikat-syarikat) kecil bumiputera dan bukan bumiputera. Syarikat-syarikat berdaftar diberi peluang untuk bersama membantu agensi kerajaan dalam pelbagai bidang dan industri. Dari perkhidmatan sehinggalah bekalan bahan dan barangan, peluang memang terbuka untuk syarikat-syari
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...