Tahniah CikTom: Komen Pilihan PR Tinggi

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Salam warga enterprise. Seperti dijanjikan, komentar pilihan, Associate dan Alliance Irsah Blog Julai 2012-Minggu 1 telah sebulat suara memilih komen dari CikTom, pengunjung dan pembaca setia Irsah Blog. Mungkin ramai yang tidak perasan atau tersalah pandang dimana post tersebut dan Giveaway dari Irsah Blog secara percuma. Namun masa masih panjang kerana secara mingguan kakitangan Associate Irsah Blog akan memilih komentar terbaik sebagai pilihan. Tahukah anda, untuk memperoleh links dari laman ber PageRank tinggi seperti jual beli hartanah? Kami pernah menerima bebagai jemputan dari harga serendah USD 50 hingga USD 99, hanya untuk mendapatkan anchor links dan deep links dari laman ber PageRank 6. Dan servis dari laman tersebut telah disiasat, dan disahkan perkhidmatan yang betul. Rupa-rupanya, pemilik laman tersebut, setelah beliau memerhati pencapaian cabaran Eyriqazz vs Denaihati , adalah rakan lama kami sewaktu zaman belajar dahulu diluar negeri. Nampak gayanya, links pun b
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...