Panduan Lengkap Isi Sebutharga EPerolehan Online

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Kami menerima e-mail berkenaan tips untuk mengisi borang tender dan sebutharga EPerolehan yang dikelolakan oleh Commerce Dot Com (CDC) untuk Kementerian Kewangan Malaysia . Hari ini merupakan tutorial lengkap bagaimana mengisi borang atas talian tersebut untuk panduan anda. Seperti biasa, ia tidaklah seberapa rumit, tetapi jika dipraktikkan selalu (memohon berbagai kontrak mengikut kod bidang didaftarkan), anda akan berasa ini mudah. Harus di-ingatkan, ditegah untuk mengisi borang tender dan sebutharga EPerolehan pada masa-masa akhir kerana kebarangkalian sistem tergendala adalah sederhana ke tahap tinggi. Oleh itu, anda haruslah bijak memilih waktu yang sesuai untuk mengisi borang atas talian tersebut. Tips kami, isi borang atas talian tersebut pada waktu malam atau awal pagi (selepas subuh) untuk mendapatkan 'connection' tanpa halangan dengan sistem EPerolehan. Tutorial Langkah 1  Log-in ke sistem EPerolehan di http://home.eporelehan.gov.my Pergi ke Log In Masuk
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...