Hari Raya TESCO - Ramadhan Bubur Lambuk Percuma

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Sempena bulan puasa Ramadhan Al Mubarak, rangkaian hipermarket terbesar di Malaysia, TESCO, telah secara rasminya melancarkan Karnival Industri Kecil dan Sederhana di semua rangkaian TESCO seluruh negara. Menurut pengarah pemasarannya, Puan Vivian Yap, sebagai sumbangan terbesar produk jualan TESCO, dengan menagadakan Karnival sebegini bersama kerjasama agensi berkaiatan, dapat membuka peluang pemasaran dan perniagaan kepada pengusaha industri kecil dan sederahana di Malaysia. Tetapi sebelum itu, pengarah pemasaran TESCO, Puan Vivian, dengan adanya kerjasama MAGGIi, dan diketuai oleh Chef Muluk, telah melancarkan program sosial dan kemasyarakatan CSR - Bubur Lambuk Secukup Rasa. Pengunjung rangkaian TESCO terpilih di seluruh Malaysia akan menerima bubur lambuk yang dimasak secara gotong royong oleh kakitangan TESCO sendiri di bawah pengawasan Chef Muluk. Sebanyak 500-1500 bungkusan menu berkenaan akan disediakan bersama karnival industri kecil sederhana di TESCO dan telah pun
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...