Google Menipu Pengguna Yang Menggunakan Teknik SEO?

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Berbagai perubahan telah dilakukan oleh Google terhadap kecekapan sistem, perubahan carian terbaik semakin diutamakan. Adakah anda perasan perubahan laman web page anda pada satu ketika berada di muka depan, dan kemudian balik ke posisi terkebelakang? Selalunya, pemilik laman akan menyalahkan penyedia SEO masing-masing kerana kemungkinan kaedah membina pautan (links) yang tidak sesuai. Oleh itu, pembina laman yang "membeli" pautan (links), akan mengalami kesan "hentaman" dari Google. Lebih 12 tahun Google telah membangunkan enjin carian supaya lebih efisyen dengan pengguna internet. Memberikan hasil carian laman dengan konten berkualiti antara keutamaan mereka. Tujuan penambah baikan Google ialah untuk mengelakkan "spammers" menduduki takhta teratas enjin carian, dan kerana itu, para pembina laman dan SEO's akan berasa hairan mereka seakan menjadi mangsa. Kali in kami akan menyingkap beberapa kesan yang berlaku terhadap enjin carian (Google) b
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...