Shopping Cart-My: Tutorial Integrasi Themes Blogger Kedai On-Line Percuma

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Anda berkemungkinan memerlukan tutorial dan panduan bagi pemasangan yang ideal dan mesra enjin carian bagi tema Kedai On-Line Shopping Cart-My. Terima kasih kepada sahabat designers dari Bloggermint.Com , kerana menyediakan tutorial lengkap. Terima kasih juga kepada Simplecart.com kerana membekalkan javascript untuk fungsi integrasi Checkout Update Mac 2013 -  Kini tema MyBlogShop Pro boleh di  download/muat-turun percuma . Tutorial dan tips pemasangan disediakan Namun begitu, untuk memastikan anda tidak mengalami sebarang masalah, kami menyediakan tutorial lengkap tema blogger Shopping Cart-My dan boleh disiapkan dalam 15 minit sahaja! Untuk edisi ini, ada beberapa "tweaks" yang perlu anda lakukan, dan ada dinyatakan di tutorial Shopping Cart Themes blogger asal. Ia bertujuan untuk memastikan anda boleh terus berniaga dan memaparkan barangan jualan on-line anda dengan cepat, mudah dan lebih efisyen. Disamping itu, terdapat beberapa tips SEO yang boleh anda amalkan
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...