Kaedah Pasang MyBlogShop Pro Him/Her Tema Kedai On-Line

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Update April 2013 - My Blogshop Pro v 1.1

Kini tema Blogger Store My BlogShop Pro (Him and Her) ditingkat taraf. Pembaikan dan penambahan themes percuma Blogger ini merangkumi:-
  • Kemaskini kod sedia ada. 
  • Menambah "related product" pada post pages. 
  • Kemaskini kod dan CSS background image (My Blogshop Pro for Him) 
  • Mengeluarkan link atom pada semua pages. 
  • Demo pages background image tersedia.

Muaturun file tersedia seperti diruangan dibawah. Harap Maklum

Artikel Asal

Nama Tema : MyBlogShop Pro (for Him/Her)
Version : 1.1
Tarikh : April 2013
Original Author; Shopping Cart by Franklin Emmanuel

Setelah anda berjaya upload dan install tema MyBlogShop Pro, terdapat beberapa integrasi tambahan untuk melengkapkan fungsi tema anda. Kelengkapan disediakan diabawah. Anda juga boleh melanggan post dan update tema-tema kami untuk mengoptimumkan tema BlogShop anda.



Ikutilah beberapa langkah MUDAH dengan hanya "copy dan paste" ke Layout > widget disediakan dan juga di bahagian edit template.

Disarankan supaya setiap langkah (yang memerlukan tambahan pada "edit Template") haruslah di muaturun sesalinan template (back-up) untuk kemudahan kelak.

Kaedah Pemasangan dan Integrasi Mudah My BlogShop Pro for Him/Her

Kod Penuh Tambahan Disediakan.



Oleh kerana sambutan sangat mengalakkan, untuk kemudahan anda dan juga pengurusan kami bagi menghantar kemaskini (update) template kepada anda pada masa akan datang secara eksklusif, tutorial MUDAH ini hanya boleh di lawat/dilihat dengan KOD Peribadi Pengguna/Pelawat.

Sila masukkan alamat email anda untuk menerima KOD Peribadi Tutorial dan Kod Integrasi secara eksklusif, terus ke inbox e-mail anda. Anda juga diminta untuk sahkan (verify) penerimaan untuk pengaktifan KOD Peribadi anda.

Kini lebih mudah untuk berniaga dengan menggunakan Blog. Kedai on-line anda lebih tersusun, kelihatan seiring dengan laman e-dagang, mudah menjana pendapatan (dan diakui), namun semuanya dengan PERCUMA! Gunakan kuasa Blogger untuk pasarkan produk dan majukan jualan anda.

Dapatkan kod laluan untuk pemasangan dan kod tambahan pemasangan tema Blogger percuma ini diruangan dibawah. Setelah memeperoleh kod laluan di e-mail anda klik pautan disediakan, dan ruangan mukasurat penuh pemasangan akan terbuka, khas untuk rujukan anda!


Alamat e-mail anda tidak akan disiarkan.


> Klik sini bagi memasukkan Kod Anda <
------------------------- Ruangan dibawah akan dibuka setelah kod dimasukkan ----------------------



--------------------Ruangan diatas akan dibuka setelah memasukkan kod laluan peribadi ----------------

(Masukkan KOD Peribadi anda untuk melihat/melawat kaedah dan tutorial lengkap pemasangan)

Tempahan untuk Kemudahan Customize Tema BlogShop/Website Anda


Kami juga menerima tempahan dan perkhidmatan memasang dan customize e-commerce blog shop dan website and (jika diperlukan) bagi mempercepatkan anda menguruskan jualan on-line dan stok anda.

Terdapat juga berbagai custom featur seperti drop-down menu seperti ini, slider lebih besar pelbagai fungsi, slider imej mengikut pilihan pengguna/popular produk, pemasangan borang on-line lebih profesional dan bersistem auto notifikasi e-mail pelanggan dan pemilik blog, SEO dan sosial media marketing (pengiklanan) dan sebagainya khusus untuk platform Blogger dan juga concrete5.


Terima kasih kerana menggunakan tema-tema  kami. Sila fahami segala kehendak am dan khas yang tertera pada tema dan template yang telah dimuat turun. Jika anda melanggar mana-mana klausa, website atau blog anda boleh diturunkan (take-down) dengan kuasa/kaedah DCMA, (gagal menuruti kehendak Creative Commons berstatus Attribution)

Harap maklum.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!