Jadual Perjalanan PLUS Rebet Diskaun Balik Kampung Hari Raya 2012

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Eyriqazz vs Denaihati Jadual cadangan perjalanan PLUS Hiway Utara-Selatan sempena Hari Raya Aidilfitri dan Hari Merdeka cuti Hari Malaysia, Travel Time Advisory Schedule PLUS for Aidlifitri Hari Raya and Merdeka 2012 Holidays

PLUS telah sediakan çadangan jadual perjalanan Lebuhraya Utara-Selatan sempena balik kampung untuk Hari Raya Adilfitri 2012 dan sempena menyambut Hari Merdeka dan Hari Malaysia. Sebelum memulakan misi anda untuk balik kampung, sila rancangkan jadual perjalanan berdasarkan jadual dierikan oleh pihak PLUS bagi memudahkan cabaran pemanduan anda kelak. Ia bagi mengelak dari kesesakan lalu lintas yang tidak diduga dan mengelakkan daripada anda terlibat dari segala kejadian dan kemalangan yang tidak diinigini.

Menururt pemegang Konsesasi Lebuhraya Utara-Selatan PLUS, jadual cadangan perjalanan balik kampung Hari Raya 2012 ini, sangat menyakinkan, bagi memudahkan pengguna balik kampung pada Hari Raya Aidilfitri 2012 Kelak. Ia akan bermula pada 16 Ogos 2012 dan jadual perjalanan akan berakhir pada 2 September sempena Hari Merdeka dan Hari Malaysia.

Kepada sahabat-sahabat pengguna Lebuhraya PLUS Utara-Selatan yang ingin merancangkan perjalanan, kami di irsah indesign mengalukan anda memilih jadual perjalanan balik kampung yang terbaik. Patuhilah kehendak pihak berkuasa sewaktu perjalanan anda. Kami tidak mahu lagi mendengar sahabat-sahabt kami mengalami sebarang kecelakaan ketika dalam perjalanan balik kampung nanti. Semoga anda yakin dalam pemanduan anda, cukup rehat dan pastikan segala mekanikal dan elektrikal kenderaan anda diselenggara dengan terbaiknya. Insya-Allah. Tidak dilupakan, dapatkan rebet diskaun untuk kutipan tol mengikut waktu dan masa yang ditetapkan oleh pihak Konsesasi Lebuhraya Utara-Selatan PLUS Expressways disini.

Semoga jadual perjalanan Lebuhraya Utara-Selatan PLUS hari raya untuk balik kampung anda akan menggembirakan orang yang tersayang yang sedia menanti dengan penuh kesyukuran dan keyakinan. Berehat jika perlu, dan pastikan kesihatan anda sentiasa terjamin. - sebuah pengumuman sosial korporat irsah indesign untuk PLUS Expressways.


Updated: 14/08/2012


Jadual Diskaun dan Rebet Tol Laluan PLUS Expressways dan Plaza Tol yang mengambil bahagian sempena perjalanan balik kampung sambutan Perayaan Hari Raya Aidfilfitri 2012.

Kadar Diskaun dan Rebet bayaran Tol ditetapkan bagi memudahkan cabaran pengguna jalanraya merancang perjalanan balik kampung di semua laluan lebuhraya. Berhati-hati dijalan raya semoga anda sampai ke destinasi dan bertemu yang tersayang di Hari Raya Aidilfitri nanti. Jadual rebet diskaun bayaran Tol sempena perjalanan balik kampung untuk Hari Raya adalah seperti dibawah:-


Eyriqazz Vs Denaihati


Maklumat lanjut boleh melayari : http://www.plus.com.my/ laman rasmi PLUS.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!