Tahniah CikTom: Komen Pilihan PR Tinggi

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Laman PR6 giveaway kepada CikTom dan Eyriqazz vs Denaihati
Salam warga enterprise. Seperti dijanjikan, komentar pilihan, Associate dan Alliance Irsah Blog Julai 2012-Minggu 1 telah sebulat suara memilih komen dari CikTom, pengunjung dan pembaca setia Irsah Blog. Mungkin ramai yang tidak perasan atau tersalah pandang dimana post tersebut dan Giveaway dari Irsah Blog secara percuma. Namun masa masih panjang kerana secara mingguan kakitangan Associate Irsah Blog akan memilih komentar terbaik sebagai pilihan.

Tahukah anda, untuk memperoleh links dari laman ber PageRank tinggi seperti jual beli hartanah? Kami pernah menerima bebagai jemputan dari harga serendah USD 50 hingga USD 99, hanya untuk mendapatkan anchor links dan deep links dari laman ber PageRank 6. Dan servis dari laman tersebut telah disiasat, dan disahkan perkhidmatan yang betul. Rupa-rupanya, pemilik laman tersebut, setelah beliau memerhati pencapaian cabaran Eyriqazz vs Denaihati, adalah rakan lama kami sewaktu zaman belajar dahulu diluar negeri. Nampak gayanya, links pun boleh menambah pendapatan secara on-line. Dan kami terkejut dan teruja pendapatan bulanan beliau.

Kini, pemilik laman, tidak mengambil PageRank sebagai signicant lagi. Ini adalah kerana, perubahan tidak menentu Google agak mengelirukan. Namun begitu, seperti kami memberitahu anda semua, search engine, e-mail, Google+, Apps, dan banyak lagi adalah produk milik Google. Kuasa ditangan mereka, maka tidak salah mengikut kehendak yang di-iginkan mengikut tahap kebolehcapaian kita sendiri. Bagi kami, untuk menambah kebolehcapaian di search engine perlukan peningkatan laman , zahir dan batin. Jika kita ikut kehendak Pak Google (seperti dikatakan oleh Denaihati), nescaya laman kita akan selamat.  


Anda boleh menyemak PageRank tekini menggunakan API 2012 Google PERCUMA di: Irsah.Com


Pendaftaran laman CikTom.


E-mail akan dihantar kepada CikTom berkenaan Links dari laman ber PageRank 6 dan URL pilihan CikTom masih disimpan untuk menerima maklum balas CikTom. Yea. 2 anchor links dari laman ber-PageRank 6 (terbaik untuk SEO). Diharap dengan tambahan links sebegini dapat membantu serba sedikit dalam penambahbaikan laman CikTom untuk ber PR 5 atau ber-PageRank 6 bagi tahun 2012-insya-Allah.

Dibawah merupakan URL domain Ciktom yang telah siap di-indeks dan di-verify Anchor Links. Semoga dengan keboleh-capaian melalui komen bersahaja CikTom akan memberi satu dimensi baru dalam kedudukan cabaran Eyriqazz vs Denaihati 2012. Nampak gaya CikTom masih berkedudukan terbaik dan stabil walaupun tempat teratas bertukar domain - apa rahsia agaknya? Yea, memang mudah untuk bertukar tempat kedudukan di dalam sistem pencarian Google, tetapi untuk mengekalkan kedudukan anda adalah paling rumit sekali, tahniah sekali lagi keatas usaha dan inisiatif CikTom.


Links CikTom diaktifkan dari panel control Irsah.Com.
Screen shot Control Panel Irsah.Com Laman Ber PageRank 6


SubmitURL ke Search Engine secara selamat ke Google Bing Alta Vista PERCUMA di: Irsah.Com


Walaupun giveaway ini tidak seberapa, sekurangnya ia membuka sedikit hati anda dalam kepelbagaian teknik untuk mendapatkan kedudukan terbaik di laman pencarian Google. Dengan komen pun anda boleh dapat giveaway. Tidak semestinya anda perlu bersekang mata, blog-walking dan meninggalkan komen dan jejak seolah-olah anda "spam" kan laman sahabat blog-gers yang lain. Tidak perlu untuk mendaftar diri dengan berbagai direktori, yang sudah tentu tidak tahu asal-usulnya. Memang terjadi kepada kami sehingga diberi amaran oleh Google (tanpa pengetahuan kami), namun kami ingin berkongsikan serba sedikit supaya anda, pembaca setia, tidak dikenakan tindakan seperti yang kami alami. Yang penting, strategi dan perlaksanaan yang bijak.



Giveaway dan relevan dengan Eyriqazz vs Denaihati.


Adakalanya giveaway berguna bukan untuk masa kini dan ada untuk perancangan masa akan datang. Ini pun boleh dikatakan sebagai strategi. Sekali lagi, terima kasih CikTom, kerana meninggalkan komen dan dipilih sebagai komen pilihan untuk Julai2012-Minggu 1. Untuk pengetahuan juga, grafik advertising laman CikTom dalam penambahbaikan dan akan berada live seperti dijanjikan. Tahniah dan syabas atas keperihatinan komen CikTom.

Sedikit tips dan panduan untuk memantapkan SEO laman anda. Giveaway ini diberikan secara mingguan kepada komentar pilihan sehingga penghujung August dan kemungkinan dilanjutkan (mengikut budibicara Syarikat yang memberi sponsor akaun ber-PR 6). 

Sekian sahaja perkongsian relevan meja Irsah Indesign untuk Tahniah CikTom: Komen Pilihan PR Tinggi.

* Hanya links bertanda sahaja adalah links sponsor ads.
** Bersama membantu kami membina tool SEO untuk kegunaan semua. Jika tidak keberatan, klik kepada links yang bertanda sebagai sokongan dalam memberikan perkhidmatan dan informasi PERCUMA terbaik untuk anda.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!