Eyriqazz vs Denaihati - Mencari Persamaan Relevan

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Alhamdulillah satu Contest telah berjaya menggegarkan dunia ber-blog-ing rantau kita dalam satu pertandingan pada tanggapan pinak kami, sangat sihat dan relevan sekali. Pihak kami sangat teruja, sehinggakan, blog complimentary Ber-bahasa Enggeris telah menerbitkan sebuah rencana, khusus untuk Contest Eyriqazz dan Denahati, dan dijadikan terbitan dan archiving EzineArticles.com.

Terima kasih kepada IrsahDesigns Team kerana, menghantar grafik berupa images dalam waktu terdekat, khusus untuk artikel tersebut. Walaupun secara kasar (images diphotoshop-kan dalam masa 15 minit) tetapi gambar telah berjaya mencapai matlamatnya. Terima kasih juga kepada Eyriqazz.com kerana menyediakan links kepada laman untuk tatapan semua Gambar tersebut boleh di download cuma di-ingatkan, ia telah di-upload ke platform blogspot, dan sudah tentunya ada 'distorion' dan di-kecilkan.

eyriqazz vs denaihati tercabar luar negeri, eyriqazz-versus-denaihati, SEO eyriqazz+vs+denaihati cabaran

  • Artikel dan grafik Promotion (dalam bahasa Enggeris) contest Eyriqazz vs Denaihati boleh didapati di : http://persadazrs.blogspot.com/2012/06/student-versus-seo-master-eyriqazz.html 
  • Laman rasmi contest Eyriqazz vs Denaihati boleh didapati di : http://www.eyriqazz.com/2012/06/cabaran-seo-eyriqazz-vs-denaihati.html


Berkenaan Artikel - Student versus SEO Master- Eyriqazz Denaihati Battle Challenge 2012

Di-ikutkan tajuk, memang nampak kasar dan sungguh ' intimidating' , tetapi ia telah berjaya mencapai tujuan nya. Ia adalah satu perumpamaan dimana, dalam kehidupan sebenar, kita semua, tidak kira dalam dunia realiti atau maya, perlunya ada sifu dan perlu adanya mentor. Itu adalah ke-seimbangan dalam kehidupan. Keperluan sifu/mentor/guru dan sebagainya sebenarnya akan memberikan impak yang sangat kuat dalam menentukan kualiti hala tuju anak/murid/student/anak buah.

Ada mengatakan artikel ini adalah satu cabaran seorang murid kepada sifu-nya. Tetapi kami menyangkal pendapat tersebut kerana tidak satu pun dalam penerangan dalam artikel mengatakan murid yang dinyatakan mencabar sifunya. Jika anda salah seorang mengatakan demikian, berkemungkinan anda tidak membaca dan memahami artikel tersebut secara teliti (walaupun berbahasa Enggeris) dan hanya membaca tajuknya sahaja.

Bagaimana Dikaitkan dengan SEO

Untuk maklumat, begitulah Google search engine, bukan setakat membaca tajuk sahaja tetapi, membaca relevan content penulisan kepada tajuk tersebut. Ini bermaksud, bots peng-index-an bukan sehaja mengekstrak segala meta tag, key word stuffing (yang selalu anda lakukan dan tidak digalakkan), header meta tags, description tags dan berbagai lagi tags yang berkenaan, pengisian atau content anda pada tajuk tersebut menjadi ke-utamaan dalam search engine. Maka itulah kuasa content dalam sistem pencarian.

Perubahan sistem pencarian Google kini telah lebih relevan. Dimana sekurangnya ia telah berjaya mengetepikan informasi-informasi yang tidak berkenaan jika seseorang pengguna mencari bahan atau informasi mengikut kata kunci. Disebabkan itu, pencarian menjadi mudah dan informasi diperlukan dapat diperoleh dengan cepat.

Sebagai contoh, anda boleh semak kedudukan kata kunci Eyriqazz vs Denaihati terkini dan didapati terbitan oleh CikTom dan AbangEnsem. Bagaimana kuasa content (termasuk page optimisation) telah berjaya mengekalkan kedudukan artikel blog tersebut (Sehinggakan laman Eyriqazz.com pun diketepikan oleh mereka-tabik spring) Nescaya, kedudukan tersebut akan kekal dan hanya dapat berrubah jika search engine Google memperoleh laman pages yang lebih berkaitan atau relevan dengan kata kunci Eyriqazz vs Denaihati. Jangan lupa untuk mengeluarkan artikel-artikel support untuk me-relevan-kan lagi artikel utama anda (disamping peng-optima-an laman) serta mempunyai content-content berkualiti.

Perhatian juga harus diberikan jika anda mnghasilkan artikel untuk support artikel utama anda. Robot peng-indexan juga mampu menilai sama ada artikel tersebut adalah pendua ataupun persamaan. Nescaya salah satu akan digugurkan dari sistem pencarian dan berkemungkinan akan mendatangkan masalah bagi artikel anda kelak.

Sekian perkongsian relevan dari meja Irsah Indesign untuk Eyriqazz vs Denaihati - Mencari Persamaan Relevan


  1. Artikel Promotion (bahasa Enggeris) Eyriqazz vs Denaihati di: Creative Something : student-versus-seo-master-eyriqazz
  2. Laman contest Eyriqazz vs Denaihati didapati di: eyriqazz.com : cabaran-seo-eyriqazz-vs-denaihati
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!