Tablet 1Malaysia Pad – Pra Review Perisian Dalaman

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Salam Warga Enterprise. Seperti dimaklumkan pada artikel yang lalu, tablet pertama negara, 1Malaysia Pad telah mengadakan pra pelancarannya pada 23/05/2012.
Eksklusif untuk pembaca Irsah Indesign, kami telah menerima pra spesifikasi peringkat awalan perisian tablet 1 Malaysia Pad tersebut. Ia telah didedahkan dan diriwayatkan oleh aman dari amanz.my secara subjektif dan diterangkan di dalam laman blog beliau khusus untuk penggemar gajet dan perisian.

Gambar Hiasan - Bukan Tablet 1Malaysia Pad
Gambar hiasan

Memang tidak dinafikan, jika anda ingin mengetahui gajet-gajet, perisian dan segalanya berkaitan pembangunan perisian, sama ada yang baru, yang akan dilancarkan mahupun yang sudah berada dipasaran, anda boleh lawati amanz.my. Berbagai info terbaik anda boleh peroleh di laman tersebut untuk memberikan perspektif awalan terhadap sesuatu gajet dan perisian serta kepenggunaan-nya. Termasuklah artikel beliau berkenaan review pra spesifikasi tablet 1Malaysia Pad – Gingerbread 2.3.
Artikel pra review tablet pertama negara 1Malaysia Pad di amanz.my
Dapatkan juga informasi, sumber, berita dan review berbagai gajet dan perisian yang panas,dan terhangat dipasaran untuk dijadikan rujukan yang relevan.
Sekian perkongsian pintar Irsah Indesign.
Artikel berkaitan:
Sekitar Pra Pelancaran Tablet 1Malaysia Pad
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!