Pendedahan Bagaimana Tingkatkan PR Anda – Telah Terbukti dan Mudah

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Hari ini kami teruja sangat kerana kami boleh mendedahkan panduan SEO, terutamanya yang ditulis rakan bloggers telah terbukti berhasil, apabila website kami sekarang ber-PR 2. Tahniah kepada TO (Technical Officer) kami En. Aswad kerana berkat usaha dan ujikaji beliau, laman web kami sekarang ber-PR 2 dalam masa 50 hari sahaja.

www.irsah.com website value, information, statistics ,keywords, traffic, and earnings 1


Ya ujikaji. Sebenarnya kami sengaja membina laman web baru dan blog baru untuk kajian dan seterusnya kami dapatkan kongsikan bersama cara-cara mudah mendapatkan PR dari masa kesemasa. Bayangkan tanpa ruang iklan, tanpa ruang members, tanpa ramai visitors dan tanpa bantuan widjet atau tools SEO, anda juga boleh tingkatkan rank PR anda. Dan anda juga sudah sedia maklum, jika PR anda tinggi lagi mudah laman web anda di-index oleh search engine utama dan seterusnya dikunjungi dan dikenali.

Pendedahan Ujikaji


Jumlah pelawat tidak memainkan peranan PR web anda. Lihat screen shot atas, pelawat harian kami cuma 15 page views sahaja. Tetapi sebenarnya, laman web anda akan diukur dari segi content dan kualiti pelawat anda. Penulisan artikel juga memainkan peranan dengan kaedah2 mudah yang anda boleh lakukan seperti diterangkan dengan terperinci oleh mamamurai.com. Thanx mamamurai.

Wujudkan links yang seimbang, luar dan dalaman (inbound and outbound links). Terus terang kami ingin kongsikan. website kami tidak mempunyai links yang banyak, hanya sekitar 100 sahaja. Cuma kami boleh katakan disini ialah links adalah penting dalam PR web anda tetapi tidak menjejaskan dengan ketara kedudukan PR tersebut.

Untuk rekod, laman web irsah.com hanya mempunya 4 main page dan 2 sub pages dan 1 blog sahaja. Kesemua pages tersebut direka sendiri dengan menggunakan software WYSIWYG kecuali blog yang masih berplatform blogspot.. Pada masa kini, kami tidak menggunakan sebarang CMS seperti Joomla, Wordpress atau Drupal diatas faktor ujian yang kami sedang jalankan ini.

Kesimpulannya, rekabentuk, pengolahan dan approach website anda memainkan peranan dan significant dalam meningkatkan PR anda. Terpulang kepada anda untuk memilih platfrom untuk bakal web site anda, yang penting rekabentuk web anda direka supaya ianya mesra SEO.

PENULISAN

Oleh kerana indexing dan cara laman web anda di-index oleh robot-robot, ia sangat cenderung kepada content penulisan, artikel atau apa sahaja bentuk perkataan yang anda tulis. Kurangkan image dan kalau anda ingin meletakkan imej, biarlah berformat .png dan bukannya .jpg dan sebagainya.

Disyorkan anda menulis yang original dan penulisan artikel anda disusun perenggan demi perenggan. Tidak kira dalam BI atau BM, pastikan ejaan anda betul dengan susunkata bersesuaian tajuk dan entri anda. Dan disarankan bagi setiap artikel anda, tulislah sekurangnya 300 patah perkataan, robot-robot index sunka singgah (crawl) artikel yang panjang lebar.
Untuk rekod, kami di irsah indesign bukannya penulis ataupun berpengalaman dalam bidang penulisan. Jika kami dapat membuktikannya, anda juga boleh memperoleh manfaat dan seterusnya menggunakan kelebihan tersebut supaya berpihak kepada anda. Gunakan segala sumber yang sedia ada dengan praktikal bagi menjamin meningkatkan produktiviti perniagaan anda.
Nantikan direktori khusus untuk warga enterprise. Lebih 26 kategori, kualiti family content entri dan real-time syarikat-syarikat aktif bagi memudahkan perkongsian perniagaan anda. Pendaftaran mudah dan PERCUMA, tiada rekod peribadi disimpan, user full control entries, dibuka kepada syarikat dan individu, mesra SEO, direct links dan berbagai lagi. Cara mudah membina links anda. Link building the minimum way.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!