Panduan Tips Mudah SEO Hari ini – Kuasa Kongsi Backlinks

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Salam Warga Enterprise. Sedang blog walk, singgah sebentar di entri denaihati.com – penting berkongsi backlink. Lengkap dicoretkan penggunaan dan pentingnya kongsi kuasa backlink untuk web/blog anda. Dan benar juga ranking akan meningkat seperti diterangkan dengan jelas lagi disuluh oleh denaihati.com.

Selain dari itu, adakah anda tahu kuasa kongsi backlink yang mudah untuk memperoleh front page atau kedudukan page tertinggi sistem pencarian google? Tak kisahlah, artikel anda tulis tersebut berkait dengan backlink kongsi anda tersebut (tetapi story yang berkait adalah digalakkan…)

Tip dan panduan mudah SEO hari ini untuk memperoleh rank page tertinggi untuk artikel dan entri anda ialah ‘keyword surrounding’. Ia bermaksud, keyword2 bagi entri dan artikel anda, anda susunkan secara strategik dikeliling backlink yang anda telah letakkan tersebut.

Contoh anda boleh lihat pada susunan artikel ini. Bagaimana saya telah menyusun artikel sekeliling backlink saya kepada denaihati.com. (mintak izin yea DH… ) Ini adalah salah satu dari beratus strategi penulisan mudah SEO untuk kegunaan anda.

Ulasan.

Seperti anda ketahui, web crawlers seperti googlebots dan bingbots menggunakan alogrthm unutk mengindeks setiap page di world wide web. Termasuk juga untuk meng-rank artikel dan entri baru dan lama anda disetiap pencarian keyword. Dengan lain kata, bots-bots tersebut “membaca” webpage anda untuk mencari content yang berkaitan dengan carian sesebuah kata kunci yang ditaip oleh pelayar laman web.

Crawlers tersebut sebenarnya sangat gemar kepada backlinks kerana ia menujukkan perkaitan dan perhubungan. Dan jika backlinks mempunyai perkaitan yang relevan, artikel anda akan di-indeks dan berada di-rangking pencarian sesuatu keyword tertinggi di sistem pencarian. Dengan erti kata lain – Horse Riding. iaitu menumpang peng-indek-san webpage yang lebih tinggi PR dari webpage anda.

Contoh Kuasa Kongsi Backlink

konvo institut - Google Search1
Screen shot kedudukan artikel blog.irsah.com Page 1 pencarian Google dari jumlah hampit 1 juta kata kunci yang hampir sama.

Kesimpulan

Sebenarnya, untuk memperoleh kedudukan tertinggi sistem pencarian untuk kata kunci bukannya mudah seperti disangka-kan, ia memerlukan strategi penulisan, strukturnya, penyusunan ayat dan berbagai faktor lagi. Jika anda adaptasi-kan dengan bijak dan berhemah kuasa kongsi backlink ini, web page anda juga akan berjaya untuk dirangk-an oleh Google di muka surat tertinggi seperti gambaran screenshot diatas mahupun seperti dilakukan oleh abangensem.com – panduan hartanah untuk menjual e-book-nya.

Kuasa per-kongsi-an backlinks adalah secara subjektif dan tak salah untuk anda mem-praktik-kan untuk memajukan laman web anda. Blog anda adalah hak anda, tak semestinya blog/artikel anda mempunyai perkaitan dan niche sama dengan blog2 yang hebat sekarang smeata-mata untuk menjadi popular.
Tanyalah otai2 bloggers kita sekarang, berapa lama sehingga blog mereka dikenali dan mempunyai visitors yang tinggi? Seperti saya katakan dahulu, Empayar Rome tidak dibina dalam satu Hari….

Yang penting content yang menarik dan original serta pengisian yang relevan akan membangunkan blog dan artikel anda. Gunakan kuasa kongsi backlinks dengan cara berhemah, jangan-lah terlalu ekstrem kerana anda akan menerima padahnya dari pak Google dan pemilik kepada backlink tersebut.

Sekian dari meja Irsah Indesign.

Entri berkaitan dan boleh dirujuk:
Bagaimana tingkatkan PR anda
Strategi penggunaan keyword
Kuasa Kongsi Backlinks dengan Direktori
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!