Menjaga 10000 Backlinks Lebih Senang Dari Jaga RM10K

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
monitor backlink daftar percuma dan premium jaga 10000 backlinks promosi tawaran terbaru 24 jam september
Monitor Backlinks baru menlancarkan promosi hebat mengawasi 1,000 dan 10,000 backlinks anda pada kadar istimewa bagi pengguna percuma dan premium. Promosi hanya berlangsung selama 24 jam dan anda boleh ke Monitor Backlinks.Com untuk mengetahui promosi tersebut dengan lebih lanjut.

Dibawah merupakan Promosi 24 Jam yang sedang dijalankan oleh laman Monitorbacklink.com. Penerangan promosi dan penggunaan monitor backlinks ini anda boleh dapati di bawah ini juga. 24 Jam bermula 0700 (waktu Malaysia 13/09/2012) sehingga 0659 14/09/2012 Malaysia Time.

Check out the Double Link Plans.You will receive double the backlinks that you can monitor for the same price! FOREVER! That means you can monitor more links for less money:5.00 1.000 links - $9.95 / month - Paypal Subscribe

5.000 10.000 links - $29.95 / month - Paypal Subscribe
This offer is available until September 14th (00:00). Hurry up! If you are not delighted with your subscription, you can cancel within 30 days and get a 100% refund. No questions asked!

Apa itu Monitor Backlinks

Petugas-petugas SEO dan "freelancers", iaitu orang yang menguruskan backlinks laman anda, sememangnya lebih tahu bagaimana sukarnya untuk mendapatkan sesebuah backlink. Selalunya ia mengambil banyak masa untuk mendapatkan backlink yang berkualiti dan jitu bagi menambah nilai laman/website/blog anda. Freelancers SEO ini selalunya menyimpan semua data di Microsoft Word Spreadsheet atau Notepad untuk memeriksa backlinks yang telah dijalankan untuk sesebuah laman. Namun begitu, agak sukar untuk mengesan samada kerja-keras tersebut berubah atau sengaja diubah baklinks dilaksanakan, samada orang "sengaja" mengeluarkan links anda atau bertukar menjadi "no-follow" . Anda senditri tahu kesannya jika backlinks kuat sebegini berubah bukan?

Monitor Backlinks adalah Alat SEO baru yang dilancarkan pada tahun 2012. Ia laman percuma dan berbayar bagi membantu anda memantau backlinks secara on-line. Secara umumnya, anda akan diberitahu oleh sistem Monitor backlinks ini berkenaan keadaan semasa links anda tersebut secara automatik melalui e-mail sahaja. Maka backlinks anda akan di-update dengan serta merta ketika berlakunya perubahan seperti link dikeluarkan, atau berubah menjadi no-follow.

Lihat prebiu video MonitorBacklinks secara penuh, fungsi alat on-line percuma dan berbayar ini. Paparan komprehensif penggunaan dan pengtucaraan mengawasi backlinks and terus ke e-mail.

Anda boleh membaca penggunaan MonitorBacklinks dan kelebihan untuk laman website atau blog anda di sini, yang direview oleh pihak kami http://blog.irsah.com/2012/06/monitor-backlinkscom-persamaan-relevan.html dan http://blog.irsah.com/2012/06/monitor-backlinks-alat-seo-percuma-2012.html.

Alat on-line ini sangat sesuai untuk petugas-petugas SEO freelance bagi menjaga kredibiliti backlinks yang dibina pada laman klien mereka apabila telah memulakan tugas untuk mendapatkan backlinks.

Pemilik blog dan website juga dapat manfaat berkenaan pemeriksaan automatik backlink juga, samada secara percuma mahupun berbayar. Keterangan berkenaan perkhidmatan percuma anda boleh peroleh di atas.

Layari portal Monitor Backlinks untuk maklumat lanjut. Pada ketika ini mereka sedang menjalankan promosi hebat berupa penurunan harga untuk menjaga backlinks anda apabila anda berdaftar sebagai pengguna premium. Dahulunya harga USD 9.95/sebulan adalah untuk menjaga 500 backlinks anda, tetapi kini USD 9.95/sebulan, anda boleh mendapat pemeriksaan sebanyak 1,000 backlinks untuk sebulan. Anda boleh menilai lebih banyak backlinks dan menjalankan kerja-kerja kemaskini yang sewajarnya. Ada lagi satu offer dari laman tersebut dan anda boleh layari Monitor Backlinks untuk maklumat terperinci.

Jika anda tidak berpuas hati dengan servis itu, pihak admin Monitor Backlinks akan mengmbalikan wang anda serta-merta tanpa sebarang soalan demi menjaga kredibiliti perkhidmatan mereka. Semoga anda dapat manfaat yang sebaiknya bagi laman blg dan website anda. - irsah indesign



Updated 14/09/2012: Tawaran penjagaan backlink tambahan telah pun ditutup pada 0600 14/09/2012 (Waktu Malaysia). Terima Kasih berkunjung. Namun begitu, penjagaan percuma untuk monitor backlinks laman website anda masih boleh diperolehi sepanjang masa di monitorbacklink.com. Harap Maklum.

New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!