Eyriqazz Vs Denaihati : Selamat Hari Raya

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Eyriqazz Vs Denaihati tercabar, SEO Kontes, Cabaran SEO, Cabaran eyriqazz vs denaihati carian Google Malaysia, Hari Raya Eyriqazz Vs Denaihati, Selamat Hari Raya, Salam Aidilfitri, Hari Raya Bersama eyriqazz dan denaihati
Sudah 2 minggu Eyriqazz vs Denaihati Selamat berpuasa dan akan tiba Hari Raya pula. Kontes SEO tercabar luar negeri pun melalui ranjau yang penuh berliku. Disangka panas, rupanya hujan ditengah hari. Dalam kesibukan menyediakan kertas kerja, lukisan teknikal dan lukisan 3 dimensi untuk rakan niaga Irsah Indesign, tiba masa untuk upload posting untuk Irsah Blog, terasa lain macam pula. Ingatkan line internet rosak, atau yang lain. Maklumlah line DIGI ini paling terpower di kawasan KL dan mobile lagi. Turbo 4G katakan.

Berat tak berat blog ini, sampaikan untuk di-indeks pun mengambil masa berhari-hari. Siapa yang tidak confious dan tension. Kalau betul sebab line internet, blog dan domain lain milik kami, tidak ada perubahan pula, kenapa blog ini menjadi mangsa keadaan. Tetapi takda la seberat blog sahabat pena seorang kami satu ketika dahulu, kalau tak silap Titan namanya. Lama juga beliau tidak singgah tanya khabar, rasanya sibuk berentap dengan Mikael sebab ingin merampas Ain Maisarah?

Sudah tentu bila ada perubahan ketara begini, confirm ada ulat bulu, meronta-ronta dalam sistem blog ini. Disemak, di skrin, terjumpa pula penama hamba Allah seperti dalam post ini. Pelik tapi benar, 2 minggu operate, bedah, celah, depan belakang blog. Hasil selidik, ada 2 pula namanya terpahat bersama keterangan blog irsah apabila diindeks oleh Google. Maka bermulah proses kemaskini perkara-perkara sepatutnya bagi membuang kesan jejak dan tapak yang tidak di ingini. Alhamdulliah, hampir seminggu menjalani proses baik-pulih, kami pun mengambil langkah drastik untuk menukar terus tema dan membaiki semua posting dan ini hasilnya. Yup. Tema blogspot, Platinum Theme. Anda boleh lihat demo dan download percuma di posting ini. Laju, memang laju, sebab tema ni pun memang semulajadi begini. Mesra SEO, belum pasti, kerana Google pun sudah membuat perubahan terbaru, jadi nampaknya kena tunggu (Penguin mematuk). Framework tema ini pun menggunakan framework Genesis. Jika ingin tahu kehebatan frame Genesis, anda boleh lihat dan baca ujikaji kimia di blog Jebeng Otai ini.

Hampir satu setangah jam memasukkan template baru dan operate, alhamdullillah, segala berjalan lancar. Semakan semula sniplets untuk Authorship dan code analytic pun telah dibuat, semoga akan disayangi semula oleh pak Google. Manakan tidak, jika Pak Google mengesan blog anda dengan penama yang tidak mendapat kebenaran atau memperoleh verifikasi, maka awal-awal lagi Pak Google seperti memberi pesanan, ditolak artikel blog nun jauh ke belakang (tak diindeks la tuh). Semoga sahabat-sahabat yang masih bernasib baik, agar sentiasa berhati-hati. Nampak gayanya memang peserta kontes sudah masuk gear 4 dan bakal change ke gear 5, untuk tempoh 2 minggu akan datang. Good Luck dan all the best.

Eyriqazz Vs Denaihati, Selamat Hari Raya, Hari Raya Eyriqazz Vs Denaihati, Spam Ramadhan, Cabaran SEO, Eyriqazz Vs Denaihati Hari Raya
Keburukan hasil kerja-kerja terkutuk ini, anda boleh baca seperti diterangkan tadi. Kebaikannya pula, Irsah Blog dapat template baru. Yes, template dengan framework Genesis, teruja sangat untuk menyarungnya. Selain dari itu, Irsah Blog dapat follower senyap-senyap yang konon nya pengikut tegar blog Irsah. Tidak dilupakan, akaun twitter pula dapat permohonan Follow dari warga berkedudukan dan pangkat, yang  memakai 'baju biru muda dan roket'. Najib Nasib baiklah sudah lama meninggalkan dunia politik. Yang penting, blog ini selamat bagi memastikan links sahabat-sahabat semua kekal bertapak disini. Maklumlah Google Penguin tak lama lagi, kalau broken links mesti memberi kesan kepada laman anda nanti bukan?

Terakhir, syabas kepada semua yang baru tambah calit diberi oleh Pak Google (PageRank). Jika anda dalam perniagaan, lebih-lebih lagi bidang advertorial, reviews dan sebagainya, ada gunanya calit-calit dari Google untuk mendapatkan job dari klien berakaun besar. Bagi kami, terpaksa melupakannya seketika. Cuma laman pages kami kesemuanya mempunyai rank yang sama dan kami bersyukur. Ditambah lagi hadiah dari Puan Sri Dato' Paduka Alexa yang sangat bermurah hati memberikan ranks website domain kami bawah 1,000 bagi region Malaysia. Alexa Rank world, biasalah, 6 ker 7 angka, banyak sangat sampai buat-buat terlupa. Heran juga, blog kurang comments boleh dinaik-kan rank pula... Hmmmm.

Apa-apa pun kami terima sebagai rezeki Ramadhan, sama ada yang baik mahupun yang buruk. Selamat  berpuasa bagi second half Ramadhan dan jika tidak berkesempatan kepada peserta dan penganjur Eyriqazz Vs Denaihati, Selamat Hari Raya. (Seperti ingin ucap selamat tinggal pula pada kontes.)

> Jika anda belum semak PageRank Google terkini, anda boleh semak di sini http://irsah.com/web-tools/check-page-rank/ - skrip semakan Google ini kami bina sendiri. Direct connect ke server Google menggunakan API terbaru. Tiada registration diperlukan.

> Jika anda perlukan indeks URL pages website anda dengan cepat ke search engine, anda  boleh submit disini http://irsah.com/web-tools/submit-url/ - juga tida registration, cuma e-mel sahaja untuk mengesahkan anda adalah manusia hebat.

Semua tools ini adalah percuma dan dikuasakan oleh Irsah Dot Com. Sekali lagi, Selamat Hari Raya peserta Eyriqazz Vs Denaihati. Semoga sukses menjalani kontes sehingga kehujungnya nyawa. - Irsah Indesign.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!