Eyriqazz vs Denaihati - Carian Bahasa Jiwa Bangsa

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Enjin Carian Google Bahasa Malaysia atau English Language - Keputusan Rank Keyword Eyriqazz vs Denaihati Carian Berbeza?


search?Eyriqazz+vs+Denaihati, Google Malaysia carian eyriqazz vs denaihati
Salam readers terutamanya peserta kontes cabaran Eyriqazz vs Denaihati carian Google Malaysia. Sesungguhnya pihak kami sangat sibuk walaupun dengan kedatangan Hari Raya Aidilfitri 1433H dan kini sedang berada di perantauan demi menjalankan tugas. Alhamdulillah berbaki 3 hari sebelum pulang ke tanah air, sempat juga menulis dan menyertakan artikel khas cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati sebagai peringatan buat peserta semua. Mana lah tahu, berkat berada jauh dari keluarga dan tanah air, dapat memberikan inspirasi baru buat pertandingan cabaran SEO kali ini.

Berbaki 6 hari sebelum tertutup secara rasminya pertandingan dianjurkan oleh saudara Eyriqazz, iaitu cabaran SEO Google Malaysia keyword/kata kunci "eyriqazz vs denaihati", sudahkah sahabat-sahabat semua update akan perkembangan terkini. Terdapat beberapa penambah-baikan atau update, khusus untuk peserta dan pada pendapat kami perlu juga dipertimbangkan oleh peserta cabaran kata kunci SEO Eyriqazz vs Denaihati supaya tidak ditolak oleh pihak penganjur. Anda boleh menyemak update terkini untuk pertandingan keyword Google Malaysia Eyriqazz vs Denaihati di link Blog Eyriqazz.Com disertakan ini http://www.eyriqazz.com/2012/06/cabaran-seo-eyriqazz-vs-denaihati.html.

Keputusan Enjin Carian Keyword Eyriqazz vs Denaihati Bahasa Malaysia atau English Language


search? eyriqazz+vs+denaihati, Eyriqazz vs Denaihati pilihan bahasa, carian Google Malaysia eyriqazz vs denaihati
Umum telah mengetahui bahawa artikel Eyriqazz vs Denaihati dan permalink yang berdaftar di Facebook Fanpage Eyriqazz adalah penentu bagi melayakkan penyertaan blog anda. Namun begitu, dalam kesibukan pihak kami ketika menyambut Hari Raya Aidlifitri di perantauan, ketika membuat semakan, ada berlaku perbezaan hasil carian untuk keyword Eyriqazz vs Denaihati apabila membuat carian di Google Malaysia dalam Bahasa Malaysia mahupun Bahasa English. Ia tidak dinyatakan dengan lebih lanjut oleh pihak penganjur (seperti didalam update syarat dan penyertaan) dalam menetukan relevansi blog peserta-peserta. Pihak kami juga mendapati setting language laman dan blog peserta cabaran Eyriqazz vs Denaihati ada memainkan peranan dalam menentukan ranking artikel permalink laman blog mereka untuk ujian enjin carian mengikut bahasa.

Oleh itu, diharap pihak penganjur dapat menimbangkan hasil keputusan bagi menentukan ranking artikel carian Google Malaysia mengikut keputusan pilihan bahasa samada Malaysia mahupun English. Pihak kami bukannya untuk mencari "perbalahan membina", seperti telah berlaku di laman blog Denaihati.Com penulisan saudara Ariff Shah, cuma sekadar sebagai penambah-baikan (jika diberi ruang). Maklumlah, ada dikalangan peserta telah membuat penumpuan khusus mengikut pilihan setting bahasa laman blog untuk enjin carian dan ia juga dapat memberi kesan kepada ranking nombor 1 dan 2 serta berikutnya didalam enjin carian. Dan didapati juga ada peserta terlepas pandang perkara ini dan diharap penjelasan dan pertimbangan pihak penganjur dapat memberikan pemahaman mengikut kesesuaian.

Disamping itu, jika pihak penganjur telah mengumumkan bahawa pemenang tempat 1 hingga 5 cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati, diminta untuk mendedahkan "rahsia" kejayaan mereka. Untuk tidak menyebelahi sebelah pihak, (jika di-izinkan) pihak penganjur juga perlu mendedahkan cara keputusan dalam pilihan pemenang. Ia termasuk typo carian Eyriqazz vs Denaihati (penggunaan huruf kecil dan besar), no. IP komputer, waktu semakan carian, cookies, cache dan sebagainya yang di cadangkan sesuai untuk mendapat keputusan carian terbaik. Mungkin ada merasakan remeh, sebagai contoh, keputusan rank 1 dan 2 boleh berubah mengikut waktu semakan carian juga.  Ini penting unuk mewujudkan satu cabaran yang lebih tersusun dan efektif bagi rujukan kontes serta pertandingan SEO yang akan datang. Kerana bukankah hasrat penganjur untuk mewujudkan cabaran berbentuk ilmiah dan perkongsian ilmu SEO menyeluruh (baik peserta mahupun penganjur)?

Jika pemenang perlu mendedahkan rahsia kejayaan, apa kata peganjur Eyriqazz vs Denaihati mendedahkan cara membuat penilaian dan keputusan? Dengan cara ini, ada dikalangan bloggers lain dapat menjadikan rujukan yang lebih tersusun bagi cabaran, kontes dan pertandingan SEO yang akan datang. Mana lah tahu, dengan adanya persaingan sihat sebegini, serta rujukan cabaran dan pertandingan SEO seperti Eyriqazz vs Denaihati dan Lelaki Kacak (cabaran terdahulu), akan menjadikan platform dan penanda aras bagi pertandingan SEO seterusnya dengan lebih tersusun dan relevan.  Dengan adanya susunan dan rujukan membina, nescaya, dengan mudahnya akan memperoleh tajaan yang lebih besar dan kesemua pihak terlibat akan memperoleh manfaat yang sewajarnya.

Sesungguhnya juga, ini merupakan pandangan peribadi pihak kami tanpa desakan dari mana-mana pihak, dengan hasrat untuk berkongsi pengalaman dalam menentukan kedudukan relevan artikel bagi kata kunci seperti Eyriqazz vs Denaihati. Pihak kami juga dalam proses penambahbaikan dan kini dalam perbincangan peringkat awal, dengan penaja, bagi merealisasikan sebuah kontes/pertandingan/cabaran SEO dan sebagainya khusus untuk bloggers Malaysia dan Antarabangsa (Global) dan sudah pastinya menyediakan habuan yang sungguh lumayan secara menyeluruh. Ada diantara penaja telah memberikan pandangan, datangnya dari luar negara dan jika di-izinkan-Nya, pihak kami akan salurkan secara terbuka kepada bakal penganjur/pemilik blog yang sedia menyahut cabaran tersebut kelak. Kemenangan bukan dicari, hanya ilmu untuk berkongsi. - admin, irsah indesign.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!