OMG MS Office 2010 Full dan Lite Product Key Download Percuma

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
MS Office 2010 merupakan stau perisian komprehansif dalam membantu kerja seharian anda. Disini kami di Irsah Indesign ingin berkongsikan Microsoft Office 2010 versi ringan (lite) dimana anda boleh memuat turun dengan percuma. Disamping itu, anda boleh memuat turun Microsoft Office 2010 dengan lesen 8 bulan sekali di link dibawah:
Download Muaturun MS Office 2010 Full dan Versi Lite
Image Source MS Office 2010


Muaturun

Microsoft Office Starter 2010 Download Link
Microsoft Office Home and Business 2010

Juga tidak dilupakan, rakan blogger kami di Technojourney.com telah mengisytiharkan akan memberi 4 product key untuk Microsoft Office Home dan Business 2010 bernilai US 1140. Anda boleh mendapat maklumat lanjut di laman mereka, (Bahasa Enggeris)

Dapatkan Window 8 Release Preview dengan PERCUMA di artikel kami sebelumnya.

Pengenalan

Microsoft Office 2010. Ada mengatakan perisian tersebut masih belum stabil lagi. Lagipun ramai yang tidak mahu membeli sebab rata-ratanya bernilai diantara RM 599 - RM 899 untuk perisian yang original dan berdaftar.

Terkini, perubahan ketara adalah kebolehannya untuk menyeragamkan dengan Apps Web anda. Anda boleh kolaborasikan Web Apps anda dengan menggunakan Skydive (dengan storan 25MB percuma) dan juga Windows Live.

Oleh kerana featur sebeginilah ramai yang menggunakan Microsoft Office 2010 kerana kelebihan berinteraksi denagn Web Apps anda.


Kelebihan Utama Microsoft Office 2010:-
  • Perisian dan kecekapan perisian yang lebih respons dan laju. 
  • Outlook search ditingkat taraf 
  • Tools untuk image ditingkat taraf 
  • Penggunaan cloud access. 
  • Menyokong co-penulis dibenarkan. 
  • Integrasi sepenuhnya dengan Skydive. 

Microsoft Office 2010 Version Lite

Microsoft Office 2010 Version Lite ataupun dikenali sebagai Microsoft Office 2010 Starter merupakan versi ringan untuk famili Office 2010. Ia mengandungi pakej sepenuhnya termasuklah Microsoft Exel 2010 dan Word 2010. Namun perisian tersebut sangat limited selain mempunyai/mengeluarkan iklan (ads). Untuk pengetahuan, muaturun adalah percuma dan tidak mjemerlukan product key.

Untuk men-install perisan Microsoft Office 2010 Version Lite adalah sangat mudah sekali walaupun anda seorang pengguna baru. Featur yang paling kami gemari ialah Microsoft Office Starter To Go Device Manager. Ia membolehkan anda membina perisian mudah alih Office 2010 Versi Lite anda. Anda boleh alihkan terus perisian dan data ke USB thumbdrive yang anda boleh jalankan perisian tersebut ke PC dengan Windows Vista ataupun Windows 7.

Fungsinya sangat sesuai jika anda memerlukan data kerja anda secara mudah alih. pejabat ke rumah, pejabat ke klien dan sebagainya. Jika anda sudah terbiasa dengan penggunaan percuma tools seangkatan dengannya seperti Open Office.org dan LibreOffice dan dan berasa bosan, boleh lah anda menggunakan Microsoft Office 2010 Version Lite.

Anda boleh memuaturun PERCUMA Microsoft Office 2010 Version Lite di bawah ini:

Muaturun Disini MS Office 2010 Lite Version

Jika anda memerlukan pakej penuh, anda boleh dapatkan di:

Microsoft Office Home and Business 2010

Ia didatangkan dengan fungsi cubaan selama 2 bulan dan boleh di aktifkan tambahan 6 bulan dengan mendaftarkannya. Bermaksud, anda boleh menggunakannya selama 8 bulan secara total.

Rujukan:
Official Website | Wikipedia | Microsoft Office 2010 | Technojourney.com

Muaturun kaedah dan cara-cara peasangan perisian di bawah ini:

Microsoft Office Home and Business 2010
Microsoft Office 2010 Service Pack 1 - 32 bit
Microsoft Office 2010 Service Pack 1 - 64 bit

Pemberian PERCUMA

Dapatkan juga cara-cara untuk mendapatkan Microsoft Office 2010 Product Key and Free Download bernilai USD 279 setiap satu salinan dengan menyertai Technojourney.com. Tarikh tutup pada 11/7 dan pemenang akan diisytiharkan pada 12/7. Jangan tak cuba. Kaedahnya mudah sahaja.

Jika anda mencari Office yang compatible dengan famili Office 2010 ini, anda boleh perolehi di LibreOffice dan OpenOffice.org. Ia juga didatangkan dengan featur yang menarik.

Sekian dahaja perkongsian relevan Irsah Indesign untuk Microsoft Office 2010 Product Key and Free Download.

Nota: Kesemua link yang diberikan adalah perisian yang original sepanjang pengetahuan penulis, disemak dan didafterkan.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!