Eyriqazz vs Denaihati – Cabaran Artikel Relevan

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Salam Warga Enterprise. Kami terjerumus pula, dalam tidak sengaja, pertandingan kata kunci atau dikenal SEO (search engine optimisation) cabaran Eyriqazz vs Denaihati tercabar diluar negeri. Walaupun pertandingan sebegini baru dilancarkan pada tanggal 20 haribulan June 2012, namun ia telah berjaya menambat hati dan mengumpulkan berbagai lapisan penulis blog. Peti simpanan e-mail kami pun, rata-ratanya, menyatakan sokongan terhadap pertandingan ini dan seterusnya mereka telah meminta kami membuat review, seperti di pautan tersebut.

Jika di-ikutkan, siapa lah kami. Penulisan pun tidak betul. Yang depan pergi ke belakang serta ‘past-present tense’ susunan ayat pun cacar-murba. Bagi kami itulah keikhlasan kami. Jika kami tidak mula untuk menulis, bagaimana kami ingin memajukan penulisan kami bukan? Alhamdulliah, tulisan kami, berjaya menuju matlamatnya, iaitu untuk merancakkan suasana. Diantara isi kandungan artikel tersebut ialah memberi perkembangan terkini yang relevan, khusus untuk pertandingan cabaran Eyriqazz vs Denaihati dan membawa cabaran ini satu langkah ke hadapan.

Untuk pengetahuan semua, projek review atau teaser ini merupakan program CSR kami di Irsah Indesign di-mana, ia merupakan satu program bagi membantu melancarkan serta me-relevan-kan sesebuah aturcara. Kebetulan pula, terdetiknya hati saudara Eyriqazz dari Eyriqazz.Com untuk melancarkan satu pertandingan cabaran sebegini, pihak kami sangat teruja. Dan di harap penulis-penulis blog di-sana meneruskan menyusun strategi, olahan rekabentuk dan segala berkaitan untuk mendapat tempat yang relevan.

Semuanya secara kebetulan. Kami berasa terharu. Melihat penulisan-penulisan kreatif dari rakan-rakan penulis blog dan sudah pastinya, penulis-penulis sebegini sangat relevan dan matang. Dari pertandingan kata kunci umum, seperti dianjurkan oleh Earncents.Com, sehingga ke pertandingan Eyriqazz vs Denaihati, mewujudkan kepelbagaian serta ‘variety’ di dalam konsep pertandingan. Tidak dilupakan juga pertandingan-pertandingan yang relevan dianjurkan terdahulu yang masih lagi mendapat tempat di hati penulis-penulis blog di dunia blogsphere Malaysia.

An image of Eyriqazz vs Denaihati at the final battle

Siapa Eyriqazz dan siapa Denaihati? Ketika ini, anda tidak perlu pergi ke laman mereka seperti di laman ini, mahupun di laman ini. Anda hanya Google kan saja dan ketika artikel ini ditulis, kata kunci tersebut telah mencapai carian sebanyak 98,000 (asal pencarian hanya 18,000 sahaja) Bermaksud anda boleh membaca segala hal tentang kedua-dua nama tersebut melalui ‘sniplet’ Google sahaja. Ini menunjukkan perkembangan yang sangat positif dalam memberikan impak yang sewajarnya.

Untuk menambah-nilai pertandingan ini, secara eksklusif, kami membawa kepada anda ‘teaser’ terbaru untuk pertandingan cabaran kata kunci Eyriqazz vs Denaihati bagi tahun 2012. Illustrasi yang kami memuat-naik dalam mana-mana laman kami (baik yang berbahasa Malaysia mahupun Enggeris), menggunakan lesen projek terbuka. Tiada pengesahan diperlukan dan boleh guna semula (di-alukan untuk link semula ke laman kami) Jika memerlukan illustrasi original, sila e-mail kepada kami dan kami boleh urusakan penghantaran ke e-mail anda.

Hadiah? sudah tentu lumayan. Ditaja secara bersama rakan-rakan penulis blog berkaliber yang di terajui oleh laman Denaihati.Com. Senarai penuh penaja, hadiah serta syarat-syarat penyertaan, pertandingan kata kunci cabaran Eyriqazz vs Denaihati, anda boleh melawati laman mereka di pautan yang disediakan. Jangan lupa untuk blog-walk artikel-artikel peserta pertandingan serta artikel sokongan yang sungguh mengujakan dan mencuit hati.

Terima kasih tidak terhingga di atas sokongan, komen dan e-mail yang telah di-kirimkan kepada kami dan kepada peserta pertandingan cabaran Eyriqazz vs Denaihati, selamat berjuang, selamat berperang dan selamat bertarung. Ini adalah kerana, kedudukan ditempat utama tidak akan terjamin. Evolusi search engine optimisation-SEO sentiasa akan berubah. Anda semua telah lihat sendiri kesannya.

Sekian sahaja perkongsian relevan untuk Eyriqazz vs Denaihati – Cabaran Artikel Relevan
Eyriqazz vs Denaihati Cabaran SEO Keyword
Disemak Oleh Irsah Blog on June 27 2012
Rating: 4.5
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!