XT-CMS dan Xara Web Design Tergendala – Concrete 5 Pilihan

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.

Salam Warga Enterprise. Selamat hari ahad dan jangan lupa jika berkesempatan, kunjungilah Putrajaya Sempena Sambutan dan Karnival Hari Belia Negara dan Karnival Jom Heboh. Dah bermula cuti sekolah nih bolehlah meluangkan masa berkualiti bersama anak dan keluarga. projek XT-CMS Xara Web Designer kami mansuhkan diatas sebab teknikal yang tidak dapat dielakkan . Hah, kami pernah membuka artikel berkenaa integrasi XT-CMS dengan Xara Web Designer 7 Premium dibeberapa artikel yang lepas, namun diganggu dengan kerja dan terus terbantut kerja-kerja tersebut. Tetapi dalam beberapa hari yang lepas TO – Technical Office kami Mr. Aswad sudah mula meng-intgerasikan website kami dengan XT-CMS. Apa itu XT-CMS , anda boleh baca dari entri ini: XT-CMS dan Xara Web Designer. Tetapi setelah menilai semula kerja-kerja integerasi Xara Web Designer dan XT-CMS , termasuk segala function dan coding-nya, ia berkemungkinan akan menyukarkan kerja-kerja kami memandangkan kesuntukan masa. Jadi, saya da
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

Disqus With Us?..

Load Disqus...