Google Chrome Malaysia Web Store Apps by Malaysian

Learn how to AMP'd your blog with valid AMP HTML Blogger theme framework. Visit Blogr-AMP Theme and AMPaction Theme. No 3rd party application. Compatible with published posts. Quick in search & on any devices.
Tahniah kepada Google Chrome (Malaysia) ekoran pelancaran Chrome Web Store  khusus untuk warga Malaysia. Sekurangnya, ia memberi peluang kepada apps developer kita untuk marketkan “kesenian”dan rekacipta menghasilkan apps berkualiti khusus buat pengguna SE Chrome di Malaysia.

google chrome malaysia developers apps


Google Malaysia juga berjanji ia akan memberikan lebih ruang atau showcase kepada para developer apps dari Malayisa untuk mengetengahkan produk mereka tidak kira penghasilan dari orang perseorangan, syarikat swasta atau apps developers sendiri. Memang tidak dinafikan, Malaysia sebenarnya telah menghasilkan ramai Apps Developer berinovatif, cuma ditenggelamkan oleh apps2 yang dikeluarkan oleh warga asing.

Tidak disangka juga Google Chrome masih boleh mengekalkan keboleh upayaan penggunaannya di Malaysia dan mengikut GS Statcounter, hampir 44% pengguna desktop Malaysia menggunakan Google Chrome.

Menurut Country Manager Google, untuk Chrome Web Store, sudah tentu apps lain yang sedia ada masih dikekalkan. Semoga para apps developer Malaysia menggunakan platform sebegini dengan sebaik mungkin  dan gunakan peluang terbuka in dengan bijak. Selamat Membina. Menurut beliau lagi, ketika ini apps Malaysia yang berada di Chrome Web Store ketika ini adalah seperti apps AirAsia, Maybank dan banyak lagi.

Nota: Harap apps Chrome denaihati.com mendapat sambutan. Marilah lah install, lawati laman denaihati.com untuk tutorial pemasangan. Selamat Mencuba.
New shopping cart widget for Blogger blogs -- transform your blog & sell products using your blog posts instantly! Visit Add Shopping Cart Widget Page to learn more.

Interesting Related to this Topic at Irsah inDesigns Blog

Got It!

Data submitted via comments collected & stored by the respective providers.

Read our Privacy Policy to learn more on data management & protection.

DISQUS With Us!